Termino apibūdinimas:
Pasiūla, kurios koeficientas didesnis už vienetą.
Šiuo atveju kainos pokytis, išreikštas procentais, yra mažesnis už jo sukeltą pasiūlos pokytį, taip pat išreikštą procentais.
Pagrindiniai elastingos pasiūlos veiksniai yra:
- Laiko trukmė po kainos pasikeitimo. Tam tikras kainos pokytis turi tendenciją tuo labiau veikti rinkai siūlomą prekių kiekį, kuo daugiau laiko praėjo po kainos pasikeitimo.
- Gamybos mastas, kuris gali būti pasiektas atitinkamoje gamybos šakoje.
- Substitucija gaminant prekes, kuri didina pasiūlos elastingumą atsižvelgiant į kainą.
- Prekių saugojimo galimybės ir kaštai. Negendančių ir lengvai saugomų prekių pasiūlos elastingumas atsižvelgiant į kainą didelis.
Kylant kainai verslininkui palankesnė situacija, kai pasiūlos elastingumas atsižvelgiant į kainą yra mažesnis. Šiuo atveju padidėjus prekių, siūlomos rinkai, kiekiui pakyla ir prekės kaina, lyginant su tuo, kiek ji pakiltų esant didesniam pasiūlos elastingumui.
Tačiau krentant kainai verslininkui palankesnė situacija, kai prekės rinkos pasiūlos elastingumas didesnis. Šiuo atveju sumažinus kiekvieną rinkos tiekimo vienetą verslininkas patiria mažesnius nuostolius, lyginant su tuo, kokie jie būtų esant mažesniam pasiūlos elastingumui.